REGULAMIN SERWISU WOJTEX SERWIS
WAŻNY OD 01.01.2018r
- Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
- Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrującym reklamacje. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy.
- Firmowy serwis sprzętu Wojtex Serwis wykonuje naprawy urządzeń mechanicznych, elektrycznych i spalinowych.
- Naprawy mogą być wykonywane w warsztacie Serwisu lub w innych miejscach.
- Przyjmowanie maszyn do naprawy i oddawanie po naprawie odbywa się w godzinach pracy Serwisu.
- Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady urządzenia, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo użytkowania.
- Maszyna niesprawna (niebezpieczna) może być wydana jedynie na pisemną prośbę klienta.
- Osoba pozostawiająca urządzenie w Serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia, wraz z serwisantem, Zgłoszenia Serwisowego.
- Osoba odbierająca urządzenie z Serwisu, zobowiązana jest do okazania Zgłoszenia Serwisowego – wydanego przy przyjęciu sprzętu.
- W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu urządzenia.
- W godzinach pracy Serwisu, Klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
- Serwis może odmówić wykorzystania do napraw części i akcesoriów dostarczonych przez Klienta.
- Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
- Klient ma obowiązek odebrać urządzenie z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
- Serwis powiadamia Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Jeżeli Klient nie odebrał maszyny w terminie wyżej wyznaczonym, za każdy dzień przechowania urządzenia w serwisie, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 2 zł.
- W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 60 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
- Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt czysty. W przypadku dostarczenia sprzętu brudnego pobierana będzie opłata za mycie w kwocie 25zł.
- Weryfikacja usterek w pozostawionym urządzeniu GRATIS (urządzenie oddawane jest w częściach)
- W przypadku rezygnacji z naprawy gdy zleceniodawca wyrazi chęć odebrania urządzenia złożonego pobierana będzie opłata za złożenie :
- Małe elektronarzędzia (wiertarki, szlifierki, wyrzynarki itp.) w kwocie 0 zł
- Duże elektronarzędzia (młoty udarowe ,wiertnice Ukośnice, itp.) w kwocie do 100 zł
- Małe uprzedzenia spalinowe (piły , kosy, itp.) w kwocie do 100 zł
- Duże urządzenia spalinowe (kosiarki, glebogryzarki , itp.) do 100 zł
- Agregaty prądotwórcze 150 zł
- Udzielamy gwarancji na wykorzystane nowe części zamienne. Okres gwarancji wynosi 3 miesiące od daty odbioru narzędzia. Gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie wady fizycznej wyrobu. Uszkodzenia wynikające m.in. z przeciążenia, nieprawidłowego użytkowania, przyczyn mechanicznych (upadek narzędzia), użytkowania w środowisku szkodliwym dla narzędzia, winy klienta itp. nie podlegają naprawie gwarancyjnej. W ramach gwarancji, serwis Wojtex Serwis usunie usterkę na koszt własny. W przypadku nieuznania roszczeń klienta, jest on zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów serwisowych.
- Rękojmia na części wykorzystane w naprawie zostaje wyłączona (dotyczy tylko umów pomiędzy przedsiębiorcami).